23 Temmuz 2011 Cumartesi

Ohhhhh memlekete ayak bastık...

Persembe akşamı Istanbula geldik... Sanırım tüm arkadaşlarım bana canıgönülden şans dilemiş ki, son 4 yılda bu kadar rahat bir uçuş yaşamamıştım... Kuzey uçak havalanır havalanmaz sütünü içti ve uyudu. Valia hemen onun ardından uyuyakaldı. Defnem, dvd izlemek istedi... Ehh ben de şöyle bir yana kaykıldım ve uyuyakalmışım... Tam 1.5 saat boyunca Defne hariç hepimiz uyumuşuz... Nasıl bir lükstür bu... İnanılır gibi değil... :)

Annemin evine geldik, yerleştik. Uyuduk uyandık. Hemen kendimizi doktora attık. Çocuklar gözlerini açtılar kendilerini doktorda buldular. Zavallı Defnem 4 yas aşısını oldu.. Kuzey aşı olmadığı için, Defne bu durumdan çok hoşnut olmasa da, şekeri ödül niyetine kapan yine o oldu tabii...

Günün en keyifli kısmı doktor sonrası yaşadığımız kuaför macerasıydı... Kuzey'in ilk defa saçları kesildi. Çok ağlar diye düşündüğüm oğlum son derece ciddi bir şekilde oturdu ve ilk saç tıraşını oldu :) Asker gibi oldu... Çok tatlı... Kızım zaten alışık... Gayet sakin durdu, saçının yıkanması, kesilmesi ve kurutulması esnasında nerdeyse genç bir kız gibi rahattı. Herşey bittikten sonra, uzun uzun kendini aydana seyretti durdu.. Sanki dünya güzeli... (benim için öyleeee tabiii....)


Bu sefer İstanbulda çok kalamayacağımız için günlerimiz çok hızlı başladı ve öyle de devam ediyor... Çoluk çocuk koşturuyoruz...

Keyfimiz hiç eksik olmasınnnn :)

1 yorum:

  1. Hoşgeldiniz şekerler :) Kızımla oğlumu benim için kocaman öp ;) keyfiniz hep yerinde olsun... Anamur'dan sevgiler :)

    YanıtlaSil