4 Temmuz 2011 Pazartesi

Oğluşum 9 aylık...

Oğluşum doğalı bugün tam 9 ay oldu...

İnanılır gibi değil.. Ne zaman hamile kaldım, ne zaman geçti o kadar süre, ne zaman doğdu ve ne zaman bu kadar büyüdü...
Her anne baba için kendi çocukları özeldir ve dünya güzelidir. Benim için de öyle.. Oğlum da kızım da hem çok güzeller hem de dünyanın en tatlı bebişleri onlar.. (Kızım ona bebiş dediğimi duymasın, bozulur... )

Oğlum için hep şunu söylüyorum. Oğlum dünyaya gelirken, kendini bize sevdirme çabası içindeydi sanki. İkinci çocuk olduğu için ve biz ilkini deli gibi sevdiğimiz için sanki oğlum 'bakın ben de varım ve ben çok sempatiğim...' der gibiydi. O kadar güleryüzlü ve sevecen ki... Sevmeyi ve sevilmeyi çok seviyor, sıkılmıyor hiç. Saatlerce sıkıştırıp sevebiliyoruz..

Canım benim... Biz seni de ablanı da çokkkkkk seviyoruz... Her ikiniz de bizim için çok değerlisiniz..

Daha nice nice aylara, yıllara... Sağlıkla, mutlulukla bitanelerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder