2 Temmuz 2011 Cumartesi

İki top dondurmayı aynı külaha koymayanların ülkesi...

Buradaki en zor şeylerden biri iki top dondurmayı aynı külaha koydurabilmek...!!!!

Ben o büyük külahları ve dondurma kaplarını sevmiyorum... Benim sevdiğim klasik bildiğimiz dondurma külahları... Her zaman her yerde bulunanlardan... Buraya geldiğimden beri iki top dondurmayı bu küçük külahlara koyduramamıştım. Ya büyük külaha koyuyorlar ya da kaplara... Sevmiyorum...

Dün sonunda bir dondurmacı kız bu konuda bilgilendi...!! Büyük külahı yoktu. Iki top dondurma istedim.
- Kaba koyacağım, dedi.
- Hayır külah istiyorum, dedim
- Olmaz iki top dondurma bu külaha konmaz dedi
- Neden
- Sığmaz. o külahlar 1 top dondurma için
- Ama ben öyle istiyorum. Kap istemiyorum
- Sığmaz düşer
- Ben 30 yıldır bu külahta 2 hatta 3 top dondurma yiyerek büyüdüm. Sıkıcı bastırırsan düşmez
- Düşer
- Düşmez. Dene. Ben öyle istiyorum

Tüm bu konuşmanın sonunda inanmayan gözlerle 2 küçük top dondurmayı bır klasik külaha koydu...
Sonunda ne de beğenirsiniz...
-Olmadı böyle...!!!

Şaka gibi...

2 top dondurmayı klasik külaha koymayı sevmeyenler ülkesinden, herkese iyi haftasonları...

Bugün gene dondurma yiyip gene külah konusunda kavga etmeye hazırım...

Burda tam 4 top dondurma var...
İki top istediğimde panik oluyorlar, dört top istesem ne olacak acaba?

1 yorum:

  1. Canım çok güzel yazmışssın. Bu arada mizah yeteneğin de ortaya çıkmaya başladı:))

    YanıtlaSil