13 Aralık 2011 Salı

Cumartesi Pazar...

Yazmak istediğim ama yazamadığım bir diğer konuda haftasonumuzdu... Gecikmeli de olsa yazıyorum... İki çocuk annesi biri olarak 3-5 gün gecikme birşey değil, öyle demeyin...

Cumartesi günü Defne ve Kuzey ile beraber Starlite'a gittik.. Burasının bizim için önemi büyüktür. Starlite'da bir Natalia ablamız var çocuklarla oyun oynayan. Nam-ı diğer Morlu Abla... Defnenin ablası... O kadar sakin, o kadar çocuklarla iyi iletişimi olan bir kız ki, hayran olmamak elde değil. Ve sanırım 2 senedir biz ayda bazen 1 bazen de 2 kere Morlu Ablamıza gittik. Ama Morlu ablamızın son günüydü bu Cumartesi... Moskovaya okumaya gelmiş haftasonları da Starlite'da çocuklarla oyun oynayarak para kazanıyordu. Ve artık mezun olmuş memleketine dönecekti... Defne üzüldü, biz üzüldük, oraya gelen diğer çocuklar da üzüldüler. Çiçekler, çikolatalar ve kendi yaptıkları hediyeleri getirmişti çocuklar. Bir ara farkettim gözleri doldu Morlu Ablanın... Çocukları sevmek, işini sevmek ayrı birşey...


Seni çok sevdik ve seni hiç unutmayacağız Morlu Ablamız...
   
Starlite'dan çıktıktan sonra her zaman yaptığımız gibi alışveriş merkezinin içine girdik. Defne ordaki oyuncaklara binmek istedi. Hadi dedik Kuzey'i de bindirelim. Defne aslana binmek istedi, Kuzey için de fili seçti...Defne olaydan ne kadar mutlu olduysa, Kuzey de o kadar stres içindeydi... Fotoğraflardan da anlayacağınız gibi, o kısacık fil turu Kuzey için inanılmaz bir deneyim oldu... Suratındaki ifadeye göre sorsanız sanki 'bir daha beni bindirmeyin' diyecek gibi...


Kuzey zevk alıyor mu durumundan size göre????

Beni alın burdan der gibi, değil mi???
Cumartesiyi bu şekilde geçirdikten sonra Pazar günü de Defnish ile birlikte 'Luntik ve Arkadaşları'na gttik. Defne Luntik'i çok seviyor. Daha evvel size hatta Luntik'i tanıtmıştım bir yazımda. (Buraya tıklarsanız eski yazımı görebilirsiniz) Evden çıkarken Defne'nin Kuzey'e söylediklerini duymanız gerekiyordu. 'Kuzey sen daha çokkkk küçüksün o yüzden evde kalacaksın. Ben sana anlatacağım'.... 'Kuzeyyy, ben senin kadarken evde kalıyordum ama şimdi kalmıyorum sen kalıyorsun'...

Luntik ve Arkadaşları güzeldi.. Defne çok keyif aldı, gözünü kırpmadan sonuna kadar izledi.




Tiyatrodan sonra evimizin yolunu tuttuk... Defne çok keyifliydi ve bir sonraki tiyatroyu soruyordu...
Bu arada eve gelince de Kuzey'e tiyatroyu anlatmayı ihmal etmedi.. Haa bu arada tabii ki tiyatro çıkışında satılan oyuncaklara, balonlara, kıyafetlere takılmadan evimize gelemedik.. Ama neyse ki sadece 1 tane Luntik oyuncağıyla kurtardık durumu... Şimdi evdeki en gözde oyuncak minik Luntik.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder