15 Aralık 2011 Perşembe

Ahhh annneee ahhh... !!

Geçenlerde yazdım ya, Luntik ve Arkadaslarının tiyatrosuna gittik ve çıkışta da bir tane Luntik oyuncağı aldık diye... İşte o kayboldu... :( Doğruyu söylemek gerekirse anne yani ben, kaybettim... Düşürmüşüm elimden...

off offf... Anne olmak ne zor :) Defne tabii gece gündüz Luntik ile birlikte. Sabah kreşe giderken Luntik ile gidiyoruz, ama o arabada kalıyor... Akşam onunla beraber eve dönüyoruz. Gece onu da yatağın yanına yatırıyoruz, hatta kendi üzerini örtmeyen Defne itina ile Luntik'in üzerini örtüyor.. İşte durum böyleyken anne, ahhh o anneeee, kreşten dönüşte arabadan inip eve atılan 20 adımda o Luntik'i düşürmüş ve üstüne üstlük de farketmemiş...

Şimdi tabii kimse gerçekten zavallı anne demiyor herkes nasıl oldu da anne kaybetti modunda ama, annenin bir elinde kendi çantası, diğer elinde Defnenin çantası, Defnenin çantaya sığmayan kocaman bir yılbaşı şiir kitabı, Defnenin son dakikada giymek istemiyorum diye elime tutuşturduğu bir çift eldiven ve gene son dakikada arabada unuttuğumuz için kıyametin koptuğu meşhur Luntik... Aaa tabii bir de arabanın ve evin anahtarları... Ahh o anne ahh, bu kadarcık 'az' eşyası varken, Luntik elinden kaymış ve düşmüş... Nasıl olur bu ????

Gece çok kötü geçmedi, ben durumu anladım ama Defne ısrarla arabada kaldığını söyledi.. (Babayı çaktırmadan yolladım aşağıya ama tabii oyuncağı gören anında almıştır) Hadi bozmadım sabaha kadar en azından rahat uyuruz diye.. Sabah arabanın kapısını açar açmaz kıyamet koptu tabii.. Defne'den inciler :
- Ama o benimmm en sevdiğim oyuncağımdı.. ben şimdi kimin kafasına şapka takıcammmm, kimi giydireceğim, uyumadan evvel kimin üstünü örteceğim????
- Sen nasıl olur da kaybedersin? Sen beni üzdün ama çok
- Sen zaten bi daha bana yeni oyuncak da almazsın.... (bu benim favorim oldu... Bu alınanları acaba kim alıyor ki ona????)
Ve tabii bu incilerin eşliğinde tahmin edebileceğiniz gibi böğürmeler... Tüm yol boyunca.. Allahtan kreşin kapısında Danya'yı gördük yoksa sınıfa kadar devam edebilirdi...

Ehh ben de napim anneee yüreği tabii iş başa düştü Luntik aramaya.. bugüne kadar hiç oyuncakçılarda Luntik aramadığım için gözüme de çarpmamıştı açıkçası. İlk girdiğim yerde yoktu bulamadım. Ama umudumu kaybetmedim çünkü bildikleri bir oyuncakmış ve Luntik değil ama arkadaşı tırtıl varmış orda.. Sonra daha büyük bir yere girdim.. Ana baba günü sanki oyuncak kıtlığına giriyor insanlar kasada kuyruk falan ben söylenirken sordum ve beni Luntik diyarına götürdüler.. Aman tanrım boy boy, Rusça konuşanı, İngilizce konuşanı bir sürü arkadaşları.. yani herşeyi var öyle böyle değil...

Neyse 'hiç oyuncak almayan anne' ordan bir Luntik bir de onun kız arkadaşı uğur böceği gibi biri var (tıyatroda ne kadar ilgiyle izlemişim görüyorsunuz...) ondan aldı... Şimdi heyecanla akşamı bekliyorum, bakalım Defnish'in tepkisi ne olacak... :)

2 yorum:

  1. Hahaaa... süpermiş, çok güldüm gerçekten :)) Artık Luntikcik üşümeyecek, nede olsa Defne ablası var :))

    YanıtlaSil
  2. Luntik artik bavulda :) Artik hiccc usumeyecek cunku Afrikaya gidiyorrrr :)

    YanıtlaSil