26 Haziran 2011 Pazar

Oğluş tiyatro ile tanıştı...

Kızım bugüne kadar tiyatroya çok gitti ama oğlum Cumartesi günü ilk kez bir tiyatro oyunu ile tanışmış oldu... Biraz erken biliyorum ama çok da güzel oldu valla, hiç sesini çıkartmadan tam bir saat boyunca sahneye baktı, çocukların çığlıklarına ağlamadı ve hatta ellerini çırparak tempo tuttu...

Kaç zamandır Atrium Alışveriş Merkezindeki Бюро Игрушэк oyununa bilet almayı istiyordum ama bir türlü uygun tarihi tutturamamıştım. Sonra geçen gün tesadüfen alışveriş merkezine gelince oyunun olduğunu gördüm ve hemen 3 bilet alıverdim.


Aslında 9 aylık oğlumuzu içeri alıp almayacaklarından emin değildik.. Sonuçta oyun 3 yaş ve üzeri için... 9 aylıkların tiyatroya gelmesi pek alışılagelen bir durum değil tabii... Ama biz bugun ailecek gittik ve ağlarsa dışarı çıkacağımıza dair söz vererek içeri girdik.

Sahnenin önüne çocuklar için minderler atmışlardı. Arka kısımda ise anne babalar için sandalye.. Tabii bu şekildeki bir düzen bizim için çok idealdi.



Kızım hemen içeri girer girmez diğer çocuklarla beraber minder kapma yarışına girdi. Güzel bir minder bulduğuna emin olunca, arkasına bakıp bizim nereye oturduğumuzu kontrol etti. Biz de üçüncü sıraya kenar kısmına oturduk. Yanımıza da bebek arabasıyla oğlumuz yerleşti. Aslında başlangıçta uyuyordu. Ama tabii müzikle beraber gözlerini açtı. Ben ağlarsa diye dışarı kaçmaya hazırdım. Ama o kafasını kaldırdı, doğruldu ve inanılmaz gözlerle sahneye bakmaya başladı. Şarkılarda ellerini hızlı hızlı sallayarak müziğe eşlik etti, gülümsedi... Keyfi çok yerindeydi anlayacağınız...

Kızımı sorarsanız, o zaten çok mutlu... Oyundan anladığına gelince; Oyuncaklarımıza iyi bakacağız, onları üzmiyeceğiz ve birbirimize yardım edeceğiz.... Bakalım bu anladıklarını gerçek hayatta uygulayacak mı???

Oyundan bir kaç kare




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder