19 Haziran 2011 Pazar

Kız babası olmak farklıdır....

Bir oğlumuz ve bir kızımız var.  Kızımla babası arasındaki kuvvetli bağı ve aşkı, kızımın doğduğu ilk günden gördüm... Kızım şimdi nerdeyse 4 yaşında babasına  farklı bakıyor, her zaman farklı bir ses tonuyla ona sesleniyor, her zaman çok daha sıkı sarılıyor. Babasına bakarken ki gözlerindeki ışıltı farklı... Ben mutlu oluyorum çok, beni daha az sevdiğini asla düşünmüyorum, baba her zaman farklı bir kız için, ilk aşk belki de, bunu çok iyi biliyorum.

Sabahtan beri internette bir sürü baba-kız yazısı okudum. Gerçi bugun babalar günü, kız babalarının günü değil ama sanırım yazanların çoğu kadın olduğu için ve baba-kız ilişkisinin farkını herkes bildiği için yazılar genelde baba-kız üzerine... Okurken çoğunda gözyaşlarımı tutamadım. Yazılardan paylaşmak istediklerim vardı, ama bu yazımı okuyacak olan babamı da ağlatmak istemedim. İsterse kendisi internetten bulur okur o yazıları :)

Bu yüzden sizinle çok sevimli bir babalar günü şarkısı paylaşmayı tercih ediyorum..

Başta babişimin, aşkımın, ailemdeki tüm babaların, baba olmasa bile baba kadar yakın olan eniştemin ve tüm diğer babaların, baba adaylarının ve baba olma şansı olmasa bile baba kadar yakın olabilenlerin bu günü kutlu olsun...

1 yorum:

  1. Canımın içi "yavrucuk", sayende ben de o ayrıcalıklı babalardan'ım. Seni ve Seninkileri çoook çok seviyoruz, iyiki varsınız.

    YanıtlaSil