17 Haziran 2011 Cuma

Anneeeeeeee....... Ben sessiz geldim dii mii???

Benimkiler cok erkenci.. Hem erkenci hem gürültücü... Dün gece kızımla söyle bir anlasma yaptık... Evet sabah erkenden bizim yanımıza gelebilir - anlasma yapılmasa da geliyordu zaten - ama bir sartla... Sessiz olacak, konuşmayacak... Daha önceki durumlar söyleydi
-Anneeeeeee (saat sabahın 5.30u) ben geldim, sen köpeğimi istersin yoksa tavşanı mı?
             Sonuç: Oğlan uyanır
- Anneeeeeeeee sen babanın yastığına yat, ben seninkine yatıcam
             Sonuç: Oğlan uyanır
- Annneeeeeeeeeeeeeeeee ben sessiz geldimmmm dii miii?
             Sonuç: Oğlan uyanır

Dün gece yapılan konuşma sanki iki yetişkin arasında yapılmıs gibiydi.. Anlaşma gayet açık ve net. 'Eğer sen sessiz gelip hiç konuşmaz ve TIP oynarsan, kardeşin uyanmaz ve biz beraber keyif yapabiliriz. Hatta biraz şanslıysak uyuyabiliriz. Ama sen tek bir kelime edersen, kardeşin uyanır ve ben seninle ilgilenemem' Gayet açık...
Tek seferde anlaşılacağını düşünmemiştim çünkü benzer konuşmalar yapılmıştı ama bu sefer ki can evinden vurdu sanırım..

Sabah annenin yatağına geliş gene 5.30 civarı. Anne dürtülüp uyandırılır. Köpek ve tavşan gösterilir. Anne yarı gözlerle birini seçer ve hemen ona sarılıp yarım açık olan gözler kapatılır... Oğlan uyanmaz... En azından 6.30'a kadar... Sonrası için yapılabilecek birşey yok zaten, el mahkum 6.30'da herkes uyanır...

Bu arada söylemeyi atladığım can alıcı nokta, oğlanın evimizin küçüklüğünden dolayı bizim odamızda yatıyor olması....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder