22 Kasım 2011 Salı

Doktor izin vermedi... Parka çıkılacak...

Defne sabah birkaç kez hapşurunca, doğal olarak biraz korktum. Malum evde minik bir kardeş var ve eve hastalık girdiğinde sırasıyla hepimizi dolaşıyor ve bir ayda ancak çıkıyor. O yüzden kreşe gittiğimde sınıf öğretmeniyle konuşup bugün parka çıkmamasını söyledim. Ama beklemediğim bir cevapla karşılaşınca şaşırdım.
- Kreş doktoruna gitmeniz gerek. Kararı doktor verecek...

Nasıl yani... Kızımın parka çıkıp çıkmayacağına ben değil de doktor mu karar verecek... Hadi bakalım diye gittik Defne ile beraber.

Doktorun odasına girince,
- Bugün Defnenin parka çıkmasını istemiyorum. Sizinle konuşmam gerekiyormuş sanırım dedim.

Gayet iri yarı ve biraz korkutucu bir görüntüsü olan doktorumuz 'neden çıkmasını istemediğimi' sordu
Bana göre nedeni çok açıktı ama farzedin ki nedenim yok, farzedin ki sebepsiz istemiyorum ne olacak yani. Zorla dışarı mı çıkılacak...???

Kendimce başladım gerekçelerimi anlatmaya.

- Sabah 3-4 kez hapşurdu da...

Defne lafa atladı durur mu tabii..
- Anne 2 kere sadece...

Doktor
- 2 kere hapşurdu.. Tamam.. Başka?
-Evde bebek var.
-Kaç aylık
-14 aylık...
-Oooo büyükmüş... Eeee?
-İşte yani bebek hastalanmasın, hem hava da soğuk.. (Bu arada hava sabahları -8 civarında ama gün içinde  -4'e kadar yükseliyor...Yani daha burasi icin soguk denemez...)
- Ben bir kontrol edeyim Defneyi.

Boğaza bakıldı, burna bakıldı...

- Yok dışarı çıkacak, hiçbir şeyi yok. Cocuklar dışarı çıkmalı. Temiz hava almalı. Çocuk kapalı yerdeki pis havadan hasta olur.

-Yani???

-Yani Defne dışarı çıkacak...

-Annneeeeeeeeeeee, ben giyinmek soyunmak istemiyorum... ben içerde oyun oynamak istiyorum...

Ne yazık ki.. Doktor izin vermedi. Anne içerde kalmasını istedi ama doktor hayır olmaz dedi.. İlla parka çıkacak...

2 yorum:

  1. sevgili iri yarı doktorumuz bizi de oglunuz ateslendi cabuk gelin diyerek aradı,ben panik halde okula nasıl gittim bilmiyorum karsılastıgım manzara Emir yatakta yatıyor üzeri örtülmüs ates 36.8!! bizimki coktan moda girmiş anne hasta oldum diyor...

    YanıtlaSil
  2. ya bu doktorlar bir alem...hadi ben arada sırada anlaşabiliyorum ama eşimin bir doktorlar aynı fikirde olduğu çok nadir görülür...

    YanıtlaSil