31 Ağustos 2011 Çarşamba

Bir tatilin ardından...

Koca bir tatil geride kaldı... Nasıl geçti, neler yaptık valla ben de bilmiyorum... Hatırlamıyorum...
Tek bildiğim, insan dünyanın en güzel yerinde bile olsa, evini özlüyor... Defne'nin uzun bir yolculuktan sonra eve girdiğinde yaptığı ilk iş, odasına koşmak ve tüm oyuncaklarını, bebeklerini tek tek öpmek oldu... 'Çok özlemişim anne' dedi... O gece çok huzurlu ve mutlu uyudu odasında, kaç zamandan sonra tek başına odasında yatmak durumunda olmasına rağmen...

Bu 1 aylık tatilde yazmaya pek fırsatım olamadı... Bir sürü şey oldu, çocuklar büyüdü.. Oğluş hala emekliyemiyor ama yakındır. Büyük gayret sarfediyor. Defne simsiyah bir kız oldu. İlk defa 'yazlık arkadaşı' oldu. Eliz.. yandaki evin torunu.. Ingilterede yaşıyor ve Defneden bir yaş büyük. İngiliz aksanıyla ve Rus aksanıyla Türkçe konuşan iki minik... Dünya tatlıları... Son günlerde kızımızı evde göremedik desem yeridir. Sabah Eliz kapıya gelip 'Defne dışar çıkacak mı ' diye soruyor, Defne arkadan 'geliyorummmmmmm' diye bağırıp kendini dışarı atıyor. Datça çocuk büyütmek için muhteşem bir yer. Herkes herkesi tanıyor, düz ayak, süper... Defne ya Elizlerde ya da Eliz bizde... Babasının en büyük korkusu ve olayı özetleyen sorusu 'haftaya da erkekler kapımıza gelip Defneyi sormayacaklar di mi?' oldu...

Oğluş, son derecede sevimli haliyle herkesi kendine aşık etti. Sakin, kendi kendine oynayan, denizden hiç korkmayan, rahatına düşkün bir oğlan.. hatta rahatına çok düşkün olduğu için ona 'Paşa' lakabını taktık... Guzel uyudu, güzel yemek yedi.. Bizi hiç mi hiç üzmedi. Deniz, güneş, kum derken o da epeyce büyüdü serpildi.. Erkek oldu :)

Ve döndük geçen hafta yuvamıza.. Düzenimizi kurduk. Yarın da okullar açılıyor ve Defnecik kreşe başlıyor. Ikıncı senesi bu sene. Tahlilleri yapıldı, kreşe gidebilir havuza girebilir belgeleri alındı, bale dersi için sipariş edilenler, çantamız herşey hazır.. Hatta yarın sabah için çiçek siparişimizi bile yaptık. Öğretmenimiz için...

Hayat su gibi akıp gidiyor... Bakalım bu yeni mevsim, yeni dönem bize neler getirecek. Bir sonraki mevsimde kendimizi nerde ve nasıl bulacağız...

Herkese şimdiden iyi bir eğitim-öğretim yılı diliyorum... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder