23 Şubat 2016 Salı

3 yıl aradan sonra...

Zaman ne kadar da hızlı geciyor...

3 yıl olmus ben buraya yazmayalı..

Ara ara aklıma gelmedi değil, ama yazamadım, ya vakit bulamadım ya da vaktim olduğunda yazacaklarım çok da önemli değilmiş gibi geldi.. Erteledim hep..

Ama esas çıkış amacım neydi benim... Yıllarca yazmak ve sonra bunları çocuklarıma hedıye etmekti.. O zaman az da yazsam çok da yazsam bu alanı devam ettirmeliydim...

En son yazdığımda minik kızımın ameliyatından bahsetmişim... O zaman Güney Afrikadaymışız.. Şimdi ise İstanbul'un karmançormanlığından yazıyorum... Hem de buraya geri taşınalı bir yıldan fazla bir zaman olmuş...Çocuklarım büyümüş, biz 3 yıl daha yaşlanmışız ama işte hayat aynı güzelliğiyle, aynı zorlularıyla, aynı hüzün ve mutluluklarla devam ediyor...

Hadi bakalım diyorum kendime, bırakma burayı ara ara da olsa az az da olsa yaz, paylaş...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder