23 Nisan 2013 Salı

Yeni bebeğim Akimba... Minik Afrika Aslanı... :)

Üçüncü çocuğumla tanışmıştınız ... Dream Bag...
Şimdi ona da bir kardeş geldi.. Hem de taa Afrikadan. Afrika esintileriyle...Minik aslan Akimba

Minik aslan diyorum, çünkü Akimba burada aslanlara verilen isimlerden biri... Hani bizde kedilere Pamuk, köpeklere Tarçın sık konulan isimlerdendir ya.. Bu da onun gibi...

Akimba çok bebek daha... Büyüyecek, gelişecek.. Ama hep sevgiyle yapılıyor olacak...

Minik aslan Akimba ve arkadaşlarını şuan için
- www.n11.com
- www.pOOplie.com
- www.epttavm.com
- www.tuniko.com
adreslerinde bulabilirsiniz...

Hep diyorum, çocuklar emek ister, sevgi ister... ben onlara çok emek verdim ve onları çok seviyorum... Umarım sizler de benim kadar seversiniz...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder